Resultatet!!

Vi satte oss ner och precis då såg jag att Tokio Hotel reklamen va igen så jag slet upp mobilen och fota!!! :D Yay me.. Fick bild!!
Iaf.. Innan dom satte igång så körde vi vågen om och om igen runt om i Globen. De va helt sjukt!! De va så mäktigt när man va där och satt i den också. Otroligt vare!! Och juste.. De va den dära db tävlingen och Stockholm vann ju såklart!! :D Gud asså jag skrek skiten ur mej.. Mina föräldrar skrek inte alls men Jossan å ja satt och skrek så vi tappa andan.. Satt lix å försökte andas i mellan alla skrik och skriken blev bara kortare och kortare. MEN VI VANN!! :D Säkert tack vare oss!! ;P Jag tänkte ladda upp ljudet men ja vette fan hur ja lyckas med det.. Så de får ni skippa..
Malmö: 108 db
Göteborg: 112 db
Stockholm: 113 db




När det blev live sändning igen så satt vi fortfarande och gjorde vågen och de va lika sjukt nu som innan. Erik och Calle kom ut på scenen och alla började skrika som alltid.. :P Sen kom den fruktansvärda spännings floden över än när Jihde började med vem som skulle åka och skit.. Usch och fy och blä!!
Iaf så blev det ju reklam >.< och spänningen sjönk men va fortfarande i luften. När de började igen och kuvertet kom fram till Jihde så steg allt i rummet igen. Nu skakade jag ännu mer. Innan satt jag och skakade under hela tiden! Och så hade ja skrikit så mke så att de smakade blod och de brändes i min hals.
Jihde: Den som vinner idol 2009 är........ *Låten börjar* Lyssna nu..... *Eriks röst* EEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!
Jag samtidigt: *Hör* Den som vinner idol 2009 är.... *SKRIKER AAAAH ERRIIIIIK ERIIIIK ERIIK* *Hör* Lyssna nu... ERIIIIIIIIK!!!!!!! *Jag studsar upp ur stolen och skriker och gråter som fan*
Asså de är inte exakt som han sa men palla va exakt xD

Här är en video när Erik vinner. Jag filmar och skriker Erik och AAAH.. Och Jossan skriker Calle och AAAH!! Så ni vet XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0