Reden..

Hallå.. Som rubriken säger så kommer ja bara babbla lite i det här inlägget..

Inte bloggat för de har varit julfirande m.m men jag orkar inte skriva om allt de där så ni får helt enkelt missa min jul D;

Jag kan säga att jag fick ps3, band hero och sing it av mamma och pappa :D Så Band Hero är de enda jag kört här hemma i fyra dagar nu :P Matilda sov här och då körde vi från 1 på dagen till 2 på natten och inga uppehåll!! :D
Nästa dag hade jag ju inte lite uppsvulna fingrar :S Stora som fan va dom XD Min ring som ramlar av i vanliga fall fick jag inte ens på fingrarna.. Och jag kunde inte böja dom helt åt nått håll :P


Okeey, de har varit underbara dagar som jag kanske skriver om på bdb :P

Hare gött och sov sött<3



Om ni undrar om bilden så fick jag för mej att göra dreads en dag och gjorde egna av mitt eget hår hemma. Sen tänkte ja. Vafan, när jag ändå håller på kan jag göra ett headband och vira runt skallen. Så såg de tomt ut så ja tog en keps och märkte att ja påminde om Tom så ja gjorde en piercing i läppen och blev Tom för ett öjneblick XD
Nu är jag avis på Sofie.. Hon har lix chattat med TOM KAULITZ och han va på MIN MSN.. utan att jag själv visste de. Lix.. LITE ledsen jag blev när hon sa de idag! O_O <33


 

Im omringad av Tom Kaulitzar :O <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; Okej, det finns bara till xbox :(



Jag är fett glad att jag chattat med tom kaulitz, asså omg! Haha <33

2009-12-29 @ 01:16:52
URL: http://sosofiie.blogg.se/
Postat av: sofie ♥

Sv; Jo haha eller hur. men men :D <33

2009-12-30 @ 02:07:03
URL: http://sosofiie.blogg.se/
Postat av: evelina

Whoo, helt otroligt lik Tom ju! :O :D <3



Hur gjorde du dreads då ? :)

2010-01-01 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0