Julavslutning ^^

Tjoho! Julavslutning idag dåe!! :D
När jag kom till Elsa va de inga sura miner.. Mest flum xD <3

Vi va först i kyrkan och några sjöng och sånt.. Och så höll rektorn världens sämsta tal.. Allvarligt! Hon kunde lagt lite mer tid på de och inte skömt ut sej.. De skulle hon gjort ändå meeen!! xD Hon sa nåntng om Pippi Långstrump.. HALLÅ!???

Iaf när vi va klara där så gick vi tillbaka till klassrummen och lärarna prata lite, vi fick godis och dricka och sen fick vi våra betyg!! :D Ganska bra resultat fick ja ändå!! ^^
Synd bara att våran lärare Linnea ska sluta nu. Jag vill inte ha fucking Malin Bayard liknande lärare O.o

Efter de va jag iaf hos Matilda :) <33
Spelade lite alfapet och satt vid datorn typ xP

Alltid roligt med dej ändå<33





Jag diggar bilden med Matildas skumtomte ffs!! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0