Hejdå Globen!!

När vi gick ut ifrån arenan en sista gång så skrek vi HEEEJDÅÅÅ GLOBEEEN!!! Och ALLA vände sej om och stirra på oss.. Till och med dom som var utanför!!! O.o xD

När vi åkte tillbaka så skulle vi käka nånstans. Vi tänkte på McDonalds med när vi kom fram så hade dom stängt för 6 minuter sen!!! -.- Så vi vände och åkte halft tillbaka till Globen igen.. :D vi åkte till en mack och åt korv ist.. French Hotdog blev de för mej, pappa å Jossan!! Mamma tog nått annat. :P Jag messade med Lena under nästan hela bilfärden, tills min mobil dog xP



Vi sov lite i bilen och tänkte igenom allt som hänt typ och sen så vaknade jag av att någon sa Globen på radio och då satt jag och lyssnade och väckte Jossan. Dom satt och berättade om lite som hände på eftersnacket!! x)
Så somnade halft igen och så kom vi hem!!  (A) <3

Det blev lite rörigt med allt de här men jag har suttit i 7 timmar med detta nu och försökt fixa videor och skit men de funka ju inte så ni fick en liten enkel video och bilder!! Så jag är riktigt trött..

Nu måste jag sova. Ska till Elsa idag. Natti<33



(Det är en fyra på TV:n) För dej som ville veta..


Kommentarer
Postat av: sofie ♥

avis!

jag vill också! <33

2009-12-17 @ 16:37:46
URL: http://sofiepalm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0