Eftersnacket fortsätter.. De som hände på scenen efteråt.

När vi tryckt oss fram så stod jag bredvid en ganska dryg tjej xD Hon tryckte iväg mej hela tiden och när jag skulle ta kort så tröck hon ner min hand så att jag fick suddiga bilder eller ingen alls och sen kom Expressen och Aftonbladet och tog bilder på oss och då höll hon för mitt ansikte..
Jag blev MOS där framme och mina vita byxor är inte så vita längre efter att ha stått in tryckt mot scenen och en högtalare.. Hehehe xD





Nu har jag ingen aning om vilken ordning allt kommer men jag tar ba nån ordning.. Jossan stod iaf på en stol precis bakom mej! Bagge kom fram till oss och alla skrek: Vi vill se Bagge vinka, vi vill se Bagge vinka!! Och då gjorde han "schhh" tecknet mot oss och då blev vi tysta och då vinka han xD Kul va?
Iaf så va Bagge jävligt nära nästan hela tiden. Och han blev rädd när vi skrek.. De sa han i en intervju xD




Erik kom aldrig fram till oss men han va runt om. Han vinka till oss men kom aldrig fram. Fick inte världsbäst bilder på honom för tjejen tryckte ner mej men.. Iaf.. Katrin va nära och sen stod Laila en bit bort och blev fotograferad. Andreas kom fram till oss och gav lite autografer :D Han skrev på min arm. Han skrev typ ett Z men de blev bara två streck. Sen stod han nära oss och vi tog hans händer. Jag tog en hand själv och den släppte han inte förns typ tio sekunder (a' Sen släppte han och då tog ja andra handen tsm med tre andra xP (Hans ringar är hårda) xD






Peter Svartling stod och blev intervjuad också. Men han är så jävla tråkig så han gjorde ingenting mot oss och han såg skit uttråkad ut och lät skit tråkig på TV:n också!! >.<




Jag blev sur på Calle.. Han stod en bit bort fråm oss och blev fotograferad och vi skrek som fan på han men han reagerade inte. Sen blev han intervjuad av en radio tror ja de va och vi skrek och skrek.. Men han vinka inte eller nått :O Han kollade bara på oss och vi fick ögonkontakt nåra gånger. Jossan och Calle släppte nästan inte blicken från varandra. Haha xP
Det va en jävla fotograf som va skit lik Calle bakifrån.. Piss på honom!! >.< Man trodde ju att Calle lämnat sin plats då!




En radio grej kom fram till oss och spelade in när vi skrek. Och sen kom tidningar och plåtade massa foton på oss!! ;D Power på oss!! Jihde och Katrin stod framför oss och en kamera man va framför dom också. Jihde sa till oss att va tysta i början men vi skrek som fasen XD Så de hörs nog på eftersnacket!! x)




Erik
stod och gav autografer till dom på andra sidan scenen. >.< *sur* Vrf kunde han inte komma till oss!? Samma med Calle.. Han gick långt ifrån oss när han gick förbi och sen gick han bort till fansen på andra sidan och skrev en autograf och sen gick han. Laila stod och gav autografer på andra sidan också. Det är bara Andreas som har vett att skriva på våran sida!!
TACK ANDREAS!!






Alla vakter började gå runt till alla fans att allt va slut nu och att dete efterfest som idolerna går till nu så folk började dra sej bakåt. Då började de tråkiga! Sen ringde mamma mej och vi skulle ändå va tvugna att gå. Så när Laila skrivit sista autografen så gick vi!!

Lite sånt här tog man ju med sej hem också!! ;) <3

 

Erik!! :D <3

 

 


Kommentarer
Postat av: WC

Fan vilken taskig tjej, du skulle ju nitat henne XD

2009-12-15 @ 15:43:44
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0