Det börjar!! Och i en timmes pausen..

Det började med att alla som åkt ut tidigare i idol 2009 sjöng.. Och när Eddie och Nicklas kom ut och började sjunga så skrek jag som fan. Och Jossan skrek för Nicklas!! Men Calles första bidrag drog igång Globen på ännu högre nivå. Och sen kom Erik.. Jag har aldrig någonsin skrikit så mycket, och så högt som jag gjorde igår.. Jag fick rysningar när Erik sjöng, de va helt sjukt!! De som va dåligt va att de va en jädra grej som strålkastare sitter på ivägen för den stora scenen..
Och så blev ja lite paff, för jag trodde att scenen skulle vara större! O.o



I pauserna så sjöng andra artister och Tove, Adam och Jihde höll publiken igång.. Jag vet inte hur jag ska förklara näre va live.. De såg lix förmodligen ni så.. xP
När de va uppehåll en timme innan vi skulle få veta vem som vunnit så gick jag och Jossan ner till scenen och gick runt och spana lite typ. Jossan satte sej på scenen och jag tog kort sen bytte vi xD Och sen gick vi upp på scenen och gick över. De va en kul känsla ;) Sen gick vi och checkade jurns platser lite och vred på stolarna och höll på.. Sen såg vi att under Andreas plats låg ett äppelskrutt och en RedBull stod där också.. Vi va ju bara tvugna att ta kort.. ;)
Sen gick vi runt lite till och så tog vi kort där dom va backstage men då sa en vakt till oss xP.. Vi stod en bit bakom juryns platser och gjorde ingenting och plöstligt känner jag någon putta mej lite på axeln. Då kollade jag och såg Bagge gå förbi med en svans av fans efter sej. Jag ställde mej och ba glodde på honom xD Medans Jossan höll fast i hans ärm så hans arm vreds, fast han fortsatte att gå xD Sen stod vi där tills vakterna sa att det inte är ngn mer som kommer komma och så kom en vakt som tog bort alla fansen som stod där. Vi kom på att de va bara tio minuter kvar tills dom skulle börja live igen och alla skulle sitta ner så då gick vi upp till våra platser igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0